середу, 7 жовтня 2015 р.

Модуль 3

Завдання модуля:


Ø  Обговорити навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів; 
Ø  З’ясувати вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; 
Ø  Сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
Ø  Обговорити і сформулювати основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів; 
Ø  Сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
Ø  Створити електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми; 
Ø  Описати у блозі власні думки та враження від навчання за модулем.

ми обговорили буклети всіх студентів, вказали на недоліки. я вже точно визначилася із темою проекту та його кінцевим результатом. також я сформувала основні запитання та навчальні цілі. Мені дуже сподобалося обговорення тем наших проектів, саме це допомогло мені вирішити, який повинен бути результат мого проекту. я б могла допомогти іншим у виборі теми проекту та його результату. 
після розглянутих всіх буклетів, зрозуміла, що хочу змінити свій і із задоволенням прийму поради інших.
Я вже визначилася з питаннями, що сприяють розвитку та навчанню учнів, але 
 виникли проблеми з завданнями для виконання досліджень учнів у проектній діяльності. 

2 коментарі: